8 maja 2022

Zenni wprowadza kolekcję okularów sygnowanych nazwiskiem George'a i Claire Kittle

Lider branży okularowej online łączy siły z gwiazdą San Francisco 49ers Tight Endem i żoną, aby zadebiutować kolekcją Kittle

01 grudnia 2020 r. 12:00 PM czasu wschodniego

NOVATO, Calif.-(BUSINESS WIRE)-Zenni, lider w branży okularów online, nawiązał współpracę z gwiazdą San Francisco 49ers, Tight Endem George'em Kittle i jego żoną, influencerką Claire, w celu wypuszczenia The Kittle Collection, limitowanej linii okularów zawierającej 12 ekskluzywnych oprawek.

George, gwiazda 49ers i Claire, trendsetterka, która ma oko do mody i stylu, ściśle współpracowali z Zenni, aby osobiście zaprojektować oprawki, wnosząc twórczy wkład w materiał i kolorystykę każdego stylu, jak również ekskluzywny futerał na okulary i ściereczkę do soczewek dołączoną do każdej pary. Kolekcja zawiera oprawki w różnych kolorach i z różnych materiałów, wszystkie dostępne są z soczewkami na receptę, przeciwsłonecznymi i blokującymi niebieskie światło Blokz™, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie.

"Claire i ja mieliśmy wspaniałe doświadczenie współpracując z Zenni przy projektowaniu oprawek do naszej pierwszej sygnowanej kolekcji i oboje jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało nam się osiągnąć" - powiedział George. "Nie mogę się doczekać, kiedy wkrótce wrócę na boisko i zacznę je nosić w dni meczowe, ale w międzyczasie chyba wiem, co podaruję kolegom z drużyny na święta".

"George i ja poznaliśmy się na studiach i oczywiście połączył nas sport, ponieważ oboje byliśmy sportowcami, ale szybko odkryliśmy, że kolejnym naszym wspólnym zainteresowaniem jest moda" - dodała Claire. "Chcieliśmy, aby nasza współpraca z Zenni była inspirowana tymi dwoma światami i zdecydowanie uważam, że udało nam się nawiązać do tego tematu i stylu w każdej z oprawek, które pomogliśmy zaprojektować".

Jako Oficjalny Okularnik San Francisco 49ers, Zenni dba o ostrość widzenia kibiców 49ers jako partner prezentujący Strefę Zenni na Levi's® Stadium oraz wprowadziło do organizacji swoją technologię Blokz™, aby pomóc graczom zapobiegać szkodliwemu działaniu niebieskiego światła na ich oczy i wspierać zdrowy rytm okołodobowy. Na początku tego roku Zenni zadebiutowało w Super Bowl reklamą, w której główną rolę odgrywał George, a narratorami były filmy i zdjęcia przedstawiające go zarówno na boisku, jak i poza nim, m.in. podczas oglądania filmów i noszenia Blokzów. Sukces kampanii oraz pasja George'a do okularów i mody utorowały drogę do powstania The Kittle Collection, a także do przekazania okularów z niebieskim światłem Blokz™ potrzebującym dzieciom w ramach programu Zenni Framing The Future, który ma na celu uczynienie cyfrowej i zdalnej nauki bezpieczniejszą niż kiedykolwiek wcześniej.

"Partnerstwo Zenni z San Francisco 49ers zaowocowało nawiązaniem fantastycznej relacji z George'em jako ambasadorem marki, którego zainteresowanie okularami i modą od razu rzuciło nam się w oczy" - powiedział Sean Pate, Brand Marketing and Communications Officer Zenni. "Mając to na uwadze, chcieliśmy dać zarówno Claire, jak i jemu możliwość zaprojektowania okularów w ich własnej, sygnowanej przez Kittle Collection. Nie musisz być fanem 49ers, aby znaleźć coś dla siebie w tej kolekcji - z mieszanką 12 stylów oprawek dostępnych w różnych kolorach, w tym klasycznej czerwieni i złota 49ers, jesteśmy pewni, że w The Kittle Collection każdy znajdzie coś dla siebie."

Niektóre ze stylów w kolekcji to:

  • The People's Frame to okrągłe oprawki w kolorze przezroczystym i żółwim, zainspirowane futbolowym pseudonimem George'a jako People's Tight End.
  • Sun Daze to kobiecy styl oversize dostępny w kolorze perłowym i czerwonym, ulubiony styl Claire, inspirowany niedzielami z piłką nożną.
  • Thunderbirds to rodzinna propozycja, nazwana na cześć podcastu ojca i siostry George'a, wykonana z najwyższej jakości acetatu w kolorach: żółwim, czerwonym, przezroczystym i czarnym.
  • Lettey, od pseudonimu Claire, to wykonane na zamówienie oprawki z acetatu w charakterystycznych kolorach 49ers.
  • Dean Bean został nazwany na cześć psa Kittlesów.

The Kittle Collection by George and Claire Kittle zawiera oprawki w cenie od $23.95 i są one obecnie dostępne do kupienia na stronie zenni.com/kittles. Zdjęcia produktów można obejrzeć i pobrać tutaj.

W 2020 roku Zenni przekroczyło liczbę 35 milionów sprzedanych par okularów i odnotowało znaczny wzrost sprzedaży w czasie pandemii. W ciągu swojej 17-letniej historii, Zenni dostarcza niedrogie, wysokiej jakości okulary na receptę bezpośrednio do konsumentów poprzez stronę Zenni.com. Zenni oferuje pary okularów, których cena zaczyna się już od 6,95$, a średnia cena jednej pary wynosi 40$. Firma wprowadziła wygodę i znaczne obniżenie kosztów w tradycyjnym modelu sprzedaży detalicznej.

O Zenni

Zenni Optical jest pionierem w branży okularów online od 2003 roku, z misją uczynienia okularów na receptę przystępnymi cenowo i dostępnymi dla każdego. Zenni Optical, z siedzibą w San Francisco Bay Area, oferuje mężczyznom, kobietom i dzieciom swobodę wyrażania ich osobistego stylu i indywidualności poprzez wysokiej jakości okulary korekcyjne i ochronne, zaprojektowane z wyczuciem mody i niesamowitym wyborem. Z ponad 35 milionami oprawek sprzedanych na całym świecie, para okularów Zenni jest w posiadaniu każdego kraju na świecie. Zenni jest dumne z tego, że jest Oficjalnym Okulistą San Francisco 49ers, Boston Red Sox i Chicago Bulls. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.zenni.com lub skontaktuj się z nami na Facebooku, Twitterze, Instagramie lub Pintereście.