2 kwietnia 2022

Trzykrotny mistrz Call of Duty League™ Clayster został nowym ambasadorem Zenni, wprowadzając na rynek kolekcję okularów dla graczy

Zenni prezentuje również oficjalną kolekcję okularów Call of Duty League, w której znalazły się modele dla wszystkich 12 drużyn Call of Duty, promujące niebieskie soczewki Blokz.

NOVATO, Calif. 20 lipca, 2021 /PRNewswire/ - Zenni, wiodący internetowy sprzedawca okularów, ogłosił dzisiaj, że trzykrotny mistrz Call of Duty League™ i 2016 Call of Duty League Esports MVP James "Clayster" Eubanks z New York Subliners jest najnowszym ambasadorem marki w ramach ekskluzywnej współpracy. Clayster współpracował z Zenni, aby stworzyć kolekcję ośmiu oprawek przeznaczonych dla graczy - od zwykłych po wyczynowych - idealnych do treningu, gotowych do zawodów lub do noszenia na co dzień. Kolekcja jest już dostępna na stronie www.Zenni.com/Clayster, a jej osiem modeli - Leader, 3x, JCE, B2B (Back2Back), Ringleader, The Modern, The Classic i Champs - kosztuje od 29,95 do 49,95 dolarów.

Wykorzystując ponad 1,5 miliona swoich zwolenników w mediach społecznościowych, Clayster będzie promował charakterystyczne dla Zenni soczewki Blokz blue-blocker, które zmniejszają zmęczenie oczu i poprawiają wydajność poprzez blokowanie niebieskiego światła z ekranów cyfrowych, które może negatywnie wpływać na wzrok i zdrowie oczu. Clayster będzie występował w kampaniach marketingowych Zenni oraz w oryginalnych treściach cyfrowych.

"Noszę okulary przez większość mojego życia, więc kiedy Zenni zaproponowało mi współpracę, nie było wątpliwości" - powiedział Clayster. "Jestem naprawdę dumny, że mogę współpracować z nimi przy tworzeniu kolekcji okularów, które chcę nosić i które jednocześnie chronią moje oczy. Czuję, że z Zenni mogę skupić się na swojej grze, mając na uwadze zdobycie czwartego mistrzostwa wraz z moimi kolegami z drużyny."

Podczas Call of Duty League Stage V w zeszłym tygodniu, Zenni oficjalnie zaprezentowało nowe sygnowane okulary Call of Duty League (49,95$), które zawierają również 36 stylów drużynowych reprezentujących 12 drużyn Call of Duty League (każdy 33,95$). Do każdej oprawki dołączone jest etui ochronne i ściereczka z logo Call of Duty League lub drużyny. Fani mogą odwiedzić stronę www.Zenni.com/CDL, miejsce stworzone wyłącznie dla społeczności Call of Duty League, aby poznać naszych partnerów w lidze i kupić produkty Blokz, które blokują szkodliwe niebieskie światło, jednocześnie reprezentując swoją drużynę.

Zenni i Call of Duty League uruchomili również filtr na Instagramie @CODLeague, dzięki któremu fani mogą wirtualnie przymierzyć parę sygnowaną przez ligę i podzielić się nią z innymi.

"Z radością witamy Claystera, który dołącza do takich entuzjastów gier komputerowych, jak 49-letni piłkarz z San Francisco George Kittle, który posiada własną kolekcję Zenni, wspierającą zdrowie oczu" - powiedział Sean Pate, Brand Marketing and Communications Officer w Zenni. "Ciężko pracowaliśmy z Clayster i Call of Duty League, aby dostarczyć całą kolekcję okularów fanom na całym świecie i czekamy na ich opinie, aby dostarczyć takie okulary dla każdego."

Fani, którzy będą śledzić @Zenni_Gaming na Twitterze i/lub Instagramie przez cały czas trwania Stage V Major 1 sierpnia 2021 roku, będą mieli szansę wygrać karty upominkowe o wartości 100 dolarów od Zenni.